Svrha projekta jest omogućavanje stjecanja ne samo novih znanja iz određenog područja nego i iskustva u istraživanju, pisanju tehničkog izvještaja, prezentaciji rezultata i timskom radu.
Studentski projekt sastoji se od proučavanja određene teme vezane uz gradivo predmeta i implementacije praktičnog dijela. Studenti formiraju tim od tri do pet članova te predlažu temu koja mora biti vezana uz gradivo predmeta. Nakon završetka projekta, studenti prezentiraju rezultate ostalim studentima te predaju izvještaj. Uz obavijesti putem službenih stranica, službena komunikacija oko projekta odvija se isključivo putem e-maila (vo@fer.hr). Molimo naslov svakog maila vezanog uz projekt započeti s [VOPROJ24].
Upute za praktični rad
- Formiranje tima
- Prijedlog projekta
- Tijek izrade projekta
- Upute za izradu izvještaja
- Upute za izradu prezentacije i videa
Formiranje tima
Studenti sami formiraju timove od 3 do 5 osoba i biraju okvirnu temu. Do datuma navedenog u popisu rokova (vidi raspored predavanja) obavezno je obavijestiti asistente (vo@fer.hr) o sljedećem:
- okvirna tema
- korištena platforma (pametni telefon, imerzivni uređaj, osobno računalo...)
- prezimena i imena članova tima abecednim redom + JMBAG-ovi članova tima
Prijedlog projekta
Formirani tim mora na temelju okvirno odabrane teme napisati prijedlog projekta korištenjem predloška na poveznici. Dokument je potrebno u PDF formatu poslati na vo@fer.hr najkasnije do datuma zadanog u rasporedu kolegija.
Tijek izrade
Timovima se preporučuje da redovito izvještavaju nastavnika i asistente o postignutim rezultatima.
Uz literaturu koju dobiju od nastavnika studentima su na raspolaganju Zavodska knjižnica, Centralna knjižnica FER-a, Nacionalna i sveučilišna knjižnica te knjižnice drugih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Također možete koristiti i Google Scholar i CiteSeer.IST tražilice koje pretražuju isključivo znanstvene i obrazovne materijale (knjige, časopise, članke, tehničke izvještaje i ostalo).
Upute za izradu izvještaja
Po završetku praktičnog rada rezultati se predaju u elektroničkom obliku (izvještaj preko Moodlea) najkasnije do roka zadanog u rasporedu kolegija. Rezultati se sastoje od izvještaja o projektu i programskog koda. Izvještaj o projektu potrebno je upisati u zadani predložak te pohraniti i predati u obliku PDF dokumenta. Unutar predloška potrebno je priložiti poveznicu na repozitorij (može biti OneDrive, Dropbox, Goodle Drive, GitHub...) u kojem se nalaze implementacija i kratki video projekta.
Prije predaje provjerite da ste u izvještaj uključili sve navedene komponente.
Izvještaj predaje samo jedan član tima.
Upute za izradu prezentacije i videa
Prezentacija projekta bit će organizirana u sklopu zadnja dva predavanja u semestru. Svaki tim odabire u pravilu jednog člana koji će održati prezentaciju.
Prezentacija se izvodi uz pomoć računala i projektora, a ograničena je na trajanje od najviše 10-ak minuta. Od toga vremena potrebno je odvojiti vrijeme od 3 minute za pitanja. Ograničite prezentaciju na 10-ak prikaznica (prosječno vrijeme prezentacije jedne prikaznice jest oko 1 minute). Svakako izvježbajte prezentaciju pred članovima tima. Osigurajte da bar jedan član tima donese računalo, a za svaki slučaj materijale donesite na sticku ili pohranite online.
Također, svaki je tim dužan izraditi i kratki video (u trajanju od 1 minute, otprilike) koji sažeto predstavlja ostvarene rezultate. Video treba formatom i sadržajem biti prilagođen za objavu na YouTube kanalu HotLaba.
Rokovi
Rokovi za sve faze izrade projekta navedeni su u rasporedu kolegija.
Neopravdano prekoračenje nekog od navedenih rokova za formiranje projekta ili prijedlog projekta donosi negativne bodove (odnosno smanjuje maksimalni broj bodova koji možete postići na projektu). Za kašnjenja do 48 sati oduzimaju se 2 boda, a za veća kašnjenja 5 bodova. Timovi koji zakasne dulje od 10 dana s formiranjem tima ili prijedlogom projekta bit će eliminirani. Kašnjenja s predajom izvještaja i finalnih rezultata neće se tolerirati bez opravdanog razloga.
Teme
Studenti samostalno predlažu teme vezane uz gradivo predmeta. Pritom se preporučuje korištenje udžbenika.
Izvrsna inspiracija je popis studentskih tema istraživačke grupe HOTLab.
Nadalje, neke od mogućih tema su:
- 3D modeliranje (lica, tijela, prostora, predmeta itd.)
- Rekonstrukcija geometrije prostora pomoću slika iz dubinske kamere
- 3D igra (FPS, RPG, RTS itd.)
- ...
Dodatno, moguće je raditi i s tehnologijama proširene i virtualne stvarnosti.
Dovršeni projekti
U nastavku možete pronaći video prezentacije projekata dovršenih prijašnjih godina.